A Magyar Szörf Bajnokság névadó támogatója a FA

A Magyar Szörf Szövetség hosszú távú stratégiai megállapodást kötött a testápolási piac egyik vezető szereplőjével, a közkedvelt Fa márkával.

„Örülök, hogy bár még csak nemrég kezdtem el a munkát a szörf szövetségben, több területen is jelentős előrelépést sikerült elérnünk. A szakmai munka mellett a marketing és kommunikációs stratégiánkban is új irányokat vettünk. A sportág népszerűsítése és fejlődése, egy széleskörű partneri kör kialakítása a legfontosabb célkitűzéseim között szerepel. Büszkék vagyunk, hogy stratégia partnerként, a bajnokság névadó támogatójaként köszönthetjük a Fa márkát” – nyilatkozta Szalay Balázs, a Magyar Szörf Szövetség elnöke.

„A Fa több évtizedes márkatörténete szorosan kapcsolódik a vízhez, a strandokhoz és a sporthoz. Nemzetközi márkanagykövetünk a brazil Maya Gabeira, szörf világbajnok. A vizes sportok egyre növekvő népszerűsége, a nemzetközi és helyi versenynaptár, a jelentős számú egyesület és sportoló, az őket követő nézők kiemelkedő kommunikációs lehetőséget jelentenek számunkra. A szörf szövetség céljai és bemutatott tervei tökéletesen illeszkednek elképzeléseinkhez, büszkén csatlakozunk” – nyilatkozta Németh Ottó, a Henkel Magyarország Beauty Care üzletágának igazgatója.

„Partnereinkkel közösen szeretnénk építeni a sportot, sporttársként tekintünk rájuk. A szponzori támogatásoknak köszönhetően pénzdíjassá tehetjük a futamokat, ami talán arra ösztönzi a felnőtt versenyzőket, hogy minél többen rajthoz álljanak az egész sorozatban. Az anyagiak mellett támogatóink felbecsülhetetlen értékű tapasztalattal, kapcsolati tőkével segíthetik munkánkat; a bajnokság indulói építhetnek majd a cégek marketing- és kommunikációs támogatására, sportmarketing-tapasztalatára is. A Henkel ebben is élenjár, a stratégiai együttműködés részeként ezért a vállalat képviselője meghívást kapott a szövetség elnökségébe is.” – nyilatkozta Szalay Balázs.

„Képletesen szólva vitorlát bontottunk.  A Henkel nem csupán névadó szponzorként támogatja a szörf magyar bajnokságot, a sportág és a versenyek népszerűsítésében is jelentős szerepet vállalunk, a Fa márka reklám és PR kommunikációs aktivitásaival. A színvonal már most szemmel láthatóan emelkedett, a Fa installációjának és koktél-bárjának köszönhetően pedig sikerült igazi fesztivál-hangulatot varázsolni a versenyhelyszínekre, aminek nagy sikere van.” – nyilatkozta István Katalin, a FA márkamenedzsere.